Thursday, June 12, 2014

Maleficent

hurmmm minggu ni maasih lagi bercuti sekolah..dan cuti sekolah bakal berkahir pada hujung minggu ini..jadi ramai lah ibu bapa bawak keluarga datang untuk tengok wayang dan meluangkan masa bersama anak anak...aku pergi 2 daripanda 3 wayang yang kat ipoh nie...hurmmm 1 di kinta city dah pebuh tinggal 1 jer harapan di station 18..kalau penuh jugak aku rasa memang cerita nie laku giler...

akhir nya dapat tengok semalam pukul 10.15 malam...seat..aku boleh kata FULL HOUSE...kenapa aku kata full house...sebab aku tak pernah tengok wayang kat seat C..kalau orang perasan tgv dan jugak gsc cara penyusunan seat tu berbeza...macam tgv seat a, b, c bermula dari bawah..depan sekali..manakal gsc akan bermula dari atas..so aku semalam aku dapat seat C memang mendongak aku duduk...sakit tengkuk aku tengok..hall semalam memang pakai hall besar...macam maner aku tahu hall tu besar..sebab dy ada kiri kanan seat dy bukan setakat tengah tengah sahaja..


panjang betul intro aku kali nie..huhuhu..maklum lah dah lama tak ketuk keybord nie..hahahaha...back to main topic...

MALEFICENT

Maleficent lakonan Angelina Jolie, seorang pari pari terhebat yang mempunyai sepasang sayap yang cantik dan menjaga hutan dengan cantik..ada diantara raja yang ingin mencemarnya tetapi tidak berjaya..stefan, seorang lelaki yang dahulu nya selalu datang ke tempat maleficent akhirnya terpaksa tinggal kan maleficent untuk mengajar cita cita ya untuk duduk di dalam istana....


pada suatu hari stefan datang ke tempat maleficent untuk memberi amaran tetapi stefan telah buat sesuatu..apa yang stefan buat?? tu tengok sendiri...akhirnya maleficent untuk membalas dendam...kelahiran puteri aurora telah membuat ruang untuk maleficent membalas dendam...sumpahan yang di kenakan pada puteri aurora pada kelahiran ke-16 tahun ialah puteri akan tercucuk jari pada jarum mesin tenun dan akan tidur selama lamanya untuk bangun kan dy kena ada ciuman kasih yang sejati...


dapat kah puteri aurora hidup seperti biasa sebelu umur ke 16 tahun?? siapakah yang akan bagi ciuman kasih sejati?? apa akan terjadi pada raja stefan tu tadi??


kalau korang belum dapat tengok korang boleh tengok di pawangam yang berhampiran di kawasan anda..kalau tak taknak kecewa macam aku dapat seat depan sila beli online atau beli awal...dapat duduk seat sedap sikit..tak ada lah sakit tengkuk der...