Sunday, June 15, 2014

cerita melayu tidak mendapat sambutan??

adakah cerita melayu tak mendapat sambutan yang sehangat seperti filem di hollywood??


adakah jalan cerita dan juga pelakon di malaysia begitu membosan kan??


kenapa aku cakap macam nie bila aku compare kan cerita melayu dengan cerita di hollywood dan menjadi satu kemestian cerita hollywood mendapat tempat di hati masyarakat... meh sini buat perbandingan antara cerita 'CEO' dengan 'Transfomers' yang bakal di tayangkan

cerita CEO




cerita Transfomers 4


kenapa aku compare kan degan cerita hollywood??

sebab maner maner cerita hollywood mesti mendapat tempat di hati penonton..asal cerita tu ada sambungan mesti ada mendapat tempat..alah kalau tak ada sambungan pon tetap jugak mendapat tempat...


rasa agak sedih lah jugak bila cerita melayu kurang mendapat tempat di hati masyrakat...


aku akui menjadi kebiasaan aku menontot cerita hollywood tetapi aku support jugak cerita melayu yang menarik pada aku...


sepatut nya kita orang melayu support sikit cerita melayu yang ada pengajaran...bukan tak boleh tengok cerita hollywood tu ada kala nya kita perlu support cerita melayu jugak..siapa lagi yang suppot cerita melayu kalau bukan kita...renung renung kan lah..