Sunday, February 3, 2013

workout

aku target tahun nie nak workout dengan lebih nyer...sebab aku nie dah overweight...!!!OMG!!!OMG!!!OMG!!!!...

so aku dan kekawan aku bubu kak youn myra n rehan dah mula jogging dari semalam...dan di teruskan dengan hari ini....hehehee..semalam tak banyak round yang aku buat....tapi nie tadi ada lah 3 kali padang polo tu aku dok jogging..macam baru lepas mandi swimming pool aku rasa dah....


target memang nak kurus.....tapi macam maner nak kurus dengan berkesan dan tak ada effect....nie dah lebih lebih dah nie....

nie tadi lepas jogging kaki dah sakit dah...kat betis tu tegang....sakit wooo....

so doakan lah harap dapat mencapai target untuk workout kali ini...dan balik seremban pada CNY (chinese new year) ini nak ambik kasut seluar track lagi n t-shirt..huhuh

kalau tahu dek mak aku mahun nyer kena gelak berguling guling...huhuhuh..segan chhooowww...confirm dy ckp "tulah dari dulu lagi ibu cakap g jogging tak pon biar ko kena kejar ngan anjing nanti ko blh kurus sikit.."
giler kejam statement tu...huhuhuh