Saturday, February 2, 2013

1Malaysia

aku sekarang duduk kat taman perumahan baru bagi aku..then tadi boleh pulak ada apek kat umah aku nie..pergi letak sampah bebanyak kat depan umah...giler ko..dah macam tempat pembuangan sampah dah aku rasa...hurrmmmm banyak giler kowt...pastu nanti datang semua haiwan..macam kucing anjing semua bagai...dan nanti satu rumah aku sakit di sebabkan binatang binatang nie nanti selalu datang..OMG!!!! OMG!!!! OMG!!!!!

'hei apek...ko ingat kitarang nie perempuan ko boleh letak lah sampah ko kat umah aku...???!!!!karang aku g buang sampah kat umah ko nanti....HAHAHAHAH.....'

terpaksa lah aku membatal kan niat nak pergi beraya umah aperk tu sempena tahun baru cina nie...huhuhu baru nak jadi rakyat 1Malaysia....aku nak jugak sahut seruan PM kita Dato Sri Najib Tun Razak....hahahahaa

ada sesiapa nak ajak aku beraya tak???dapat makan buah limau dapat air kotak or tin dan yang paling bermakna ialah ANGPOW..hahahaaahahhaa

orang cina beranggapan warna merah ada lah warna 'ong' jadi adakah dalam angpow tu pon berwarna 'merah'???? syoookkkk wooooooo......

ada tak yang nak makan 'yinsang'?? dan maner nak cari yinsang yang halal..??