Saturday, February 2, 2013

tak ku sangka

tadi pergi mydin meru..bubu ajak..so aku myra pian bubu dan kak youn pergi mydin meru....si myra nie asyik dok muntah muntah di sebabkan makan kolegen...tak sesuai kowt ngan badan dy tu...huurmrmm aper aper jer lah korang nie... kepada lelain klu nak makan hati hati sikit jangan nak main bedal jer..kekadang orang lain boleh makan tapi tidak ngan badan kita..sebelum nak beli tu mintak testing...

sampai jer mydin meru kak youn n myra dah lapar...so makan dulu...secara tak langsung hilang diet aku...huhuhuhu....then lepas makan...myra memang dah tak larat..so dy duduk ntah maner tah tempat nyer..kitaorang yang lain pergi shopping...shopping lagi..padahal ari tu seblum balik ipoh dah shopping dah kat seremban...haissshhh aku nie kat nak saving...aperr daaa...

okk selesai beli barang...aku beli air pepsi twist..air tropicana twister (offer kau maun tak aku beli.)...then beli limau sikit...alah limau tahun baru cina tu...

masa nak bayar macam biasa lah rembat kad si bubu nie...pas bayar ntah macam maner boleh jumpa lak mesin timbang berat badan... OMG!!!!OMG!!!!!OMG!!! aku dah lama giler tak timbang berat aku..tapi aku tahu pasti akan ada penambahan...dan seperti ku duga.....OMG!!!OMG!!! OMG!!!.. naik kowt berat aku...tinggi dah 5 kaki 3 inci...tinggi gak aku...hehehehe...tapi berat aku tak idel.....!!!!!!!!!!!!giler arrr..macam maner nie...tentu nyer kena turun kan lagi berat aku...

macam maner nak turun kan berat badan dengan cepat dan berkesan ekk???

kalau setakat diet jer tak memadai...huhuhu..nielah padah nyer bila balik seremban jer makan...masak lemak cili api lah..rendang lah aper lah...tengok aper dah jadi kat aku...huhuhu..tapi nak buat macam maner tu semua makanan kesukaan aku..sedap kowt...dari kecik makan woooo....takkan nak tinggal kan macam tu jer....

p/s: bagi idea cikit macam maenr nak turun kan berat badan dan dapat kan berat badan yang idel....huhuhuuhu