Friday, February 8, 2013

golden wrap KFC

ari rabu ari tu aku keluar ngan bdk bdk umah nie..mcm biasa lah umat umat yang ikot...bubu kak youn mira rehan dan kak ira...kitaorang pergi mydin kat RTC gopeng....huurmm okk lah mydin tu...tp meru mcm lagi syok kowt..tapi tak perlah..lagi pon tu first time pergi...hehehe

so maner yang nak beli barang beli lah..yang maner tak nak tu boleh lah jadi kan tu excersize..jalan jalan....

so lepas shopping tu decided nak pergi ke KFC kat situ tapi tak ada golden wrap tu...so decided lagi pergi KFC kat pekan lama... kat situ ada lah golden wrap..dan dengan rasmi nyer telah memakai kad siswa 1Malaysia...hheheehee

nie lah dy gambr yang tak seindah rupa bagi aku..


aku dapat ayam dada...tapi aku lebih prefer ayam bahagian paha...ayam dy memang kecik..macam ayam kal jer aku tengok..rasa ayam tu boleh lah sedap...pedas dan cukup rasa...cendawan tak bnyk...aku ambik combo A sebab tak nk mkn nasi punyer pasal...huhuhuhuh.. aku makan dengan sos thai..huurrmm sedap jugak...heheehe...

harga...Rm 11.80...lepas guna kad siswa aku dapat lah 11.++  kurang lagi dari 0.50. lah...hehheehe..okk lah tu kurang.....

tapi yang maner blm rasa dan nak rasa boleh lah try.....