Sunday, February 10, 2013

mata rabun..

okk hari ini jadula aku memang padat..pagitapi tak ada lah pagi sangat pergi ambik cermin mata akak kat focus point..then sesambil tu buat tok aku nyer sekali...sekali check daaa...200 belah kanan dan kiri 175...ok cikit jer tu sebab akak aku pakai pon dah 300 lebih...dan silau..hahaha..75..agak terok jugak lah...kalah adik aku.....so buat lah cermin mata..

proses pemilihan bingkai di ketuai oleh akak ayah ibu dan adik..hahahhaha...macam macam rupa aumsa dok main try tu....so dah dapat yang sesuai...test semua bagai...

cina tu cakap...ari rabu nie dy order kan then dalam rabu depan 20/2 siap lah spek tu...

tapi confirm aku tak balik punyer masa hujung minggu tu...hahahaa..takkan nak balik lagi kan..so tunggu kamera akak siap mungkin ambik sekali ngan kamera akak kowt..

penantian satu penyeksaan..seksa aku tak ada spek...mata agak pedih..huhhu...cuma malas jer nak pki spek sebenar nyer...sebab segan kowt muka confirm berubah..dan aku nak yang natuarl face..*poyo statement...*

tunggu jer lah perubahan aku nanti dan spek macam maenr aku pilih nanti aku post gambar nyer sekali...hehehhehe