Monday, February 4, 2013

Segmen Pencarian BloggerStarz

masa aku ngah dok free nie aku blh lah dok tengok tengok blog blog nie...kalau tak kirim salam jer lah...hahaha..maklum lah buzy...keje berlambak yang lecturer nak review tetiap minggu nyer lah ngan yang ada date line lah aper lah....so nie baru berkesempatan..

tadi aku dok tengok blog projek sosial..then terjumpa segmen pencarian blogger starz..
korang nka join??klixk kat banner nie ekk


okk saya mulakan dengan pengalaman yang pahit semenjak saya jadi blogger...di sebabkan blog pernah menjadi pergaduhan..masa tu ingat lagi memula duduk asrama..masa tu memang terkejut arr sebab tengok perangai kekawan yang tak pernah tengok...then pergi update kat dalam blog pasal perangai diorang tu...then nak jadi cerita gaduh tu ada sorang member yang sama dorm nie dok pergi stalk blog nie..then kantoi....jadi lah pergaduhan...agak lama masa kena pulau kan tu..just ada beberapa jer yang tengok dan tak ambik port sangat...memang rasa perrgghhh giler arr tak pernah rasa macam tu..then masa nak baik kan tu ingat lagi ketua dorm dulu wat perjumpaan masa tu nak raya dah....just buat untuk bermaaf maafan lah nie..then masa tu lah terurai nyer cerita sebenar..masa tu ada jugak yang tak puas hati bila cara ornag lain mintak maaf lah aper lah...sejak dari tu berbulan tak update blog..masa tu tahun 2011  dari bulan 7 hingga hujung tahun just baper entry jer yang update pastu dah tak ada mood dah nak update..pernah jugak ada sorang member blogger nie tanya kenaper dah lama tak update..bila cerita kat dia, dia cakap mungkin itu silap dari aku sendiri sebab cerita secara terus terang..dan ada sebab beberapa isu sensentiviti...sejak daripada tu tak ada mood terus...dan mula berblog balik pada tahun 2012..dan tetap update sehingga sekarang..

dan paling best rasa nya sebab kenal ramai orang yang di alam maya nie...dan ada jugak orang yang review blog yang tak seberapa nie...dan memberi komen komen positif untuk terus menajdi blogger walaupon masih belajar dan memnpunyai kominment lain...

saya nak masuk bloglist Geng Bersosial/Geng Ohsem/Geng Sengal ingat nak join geng bersosial..boleh tak admin???hehhehehe