Thursday, February 14, 2013

Husin, Mon Dan Jin Pakai Toncit

tadi pergi tengok wayang kat jusco kinta city...dengan siapa aku pergi??alah macam biasalah memebr member baik ku di sini...kalau tak ngan kak youn myra rehan bubu min amin nor dan juga aswad...

rancangan nak tengk cerita nie sepatut nya pada khamis lepas..masa dy mula mula tayang di pawagam...tapi cancel biasalah esok tu nak balik lah aper lah...so hari ini terlaksana lah sudah...last tiket hari ini di TGV kinta city..11.30 malam...dan seat usah di tanya..penoh dan ada di depan sekali...makk oiiii silau mata ku..dah lah spek tak ada lagi...bertambah lah kesilauan nyer pon...

cerita nie memang kelakar lah terutama kalau korang yang mana pernah tengok part zaimi buat lawak.."pada tahun 1969 tu sebelum 1968 dan 1967 dan selepas 1970 dan tak juga pada 1971 dan 72.."

pastu bila sampai di pertengahan dan bawak ke abis. aku sebenar dah tak paham....tapi aku gelak jer maner part part yang best tu...hehehhe...

okk keadaan dalam wayang tadi perrrgghhh happening...ornag semua gelak...dan wayang tadi penoh giler ngan umat umat nie...maklum lah cuti boleh lah..aku jer yang dah mask kuliah dulu....

esok umah sewa aku nak buat doa selamat dan juga bacaan yassin..hope yang maner blh dtg dtg lah...dan doakan supaya majlis tu selesai ape..