Friday, January 25, 2013

seremban

yyeaahhh!!!!!!!!!finally aku balik seremban!!!!!!!!!!!!yeeeahhhhhhhh

giler lama aku tak balik seremban...*cehh ayat hyperbola....*

sebenar nya aku balik ipoh 7hb..so 24 hb ari tu baru blk kat seremban blk..yeahh lama giler...rindu aku nak makan masakan mak aku..hehehhe....memandang kan cuti lam jadi aku ngan akak aku decided nak balik..

aku balik ke seremban bukan sahaja aku dengan akak aku sahaja...tetapi dengan kawan kawan aku dari ipoh....yakni..si amyra ismail n nurul nashihtoh...

so aku gerak dari ipoh ke seremban hari khamis pagi dalam pkl 9 akak smpai umah then pkl 12 lebih smpai umahh yeeeahh...

balik balik jer dapat makan gulai udang...syyookkk wooo..

ari khamis tu tak ada aktiviti sangat...sampai umah tido...hehehe ngantok giler kowt...so balik balik jer lepas makan tido timeeee!!!!!!!!!!!!!!!!

ari jumaat *hari ini lah* ada aktiviti next update okk..