Friday, January 18, 2013

Komputer riba bakal ganti buku teks

amboiii kelaz ko maria...hahahha...aku dulu sampai sekarang pakai buku lagi...

okk tadi aku terbaca kat utusan melayu online...korang boleh klick tok dapat kan bacaan yang penoh..

benda nie macam tak sesuai jer pada pendapat aku lah...pendapat korang aku tak tahu..aper kata korang share..patut ke tidak..

sedangkan orang yang belajar kat Universiti nie pon dok pakai buku lagi...nie kan pulak student sekolah pakai komputer riba sahaja...

aku rasa makin banyak lah orang orang yang rabun di kalangan umor yang masih lagi bersekolah....dan aku yakin kalau benda ini di jalankan..pasti ada spek mata 1Malaysia nanti...dan boleh lah aku memohon...hahhaahaha...maklum lah mata dah rabun tapi masih lagi tak nak pakai spek..tak paham betol lah aku nie...hahahha