Saturday, January 26, 2013

jalan jalan kat seremban

ari ini ari jumaat..akak nak pergi seervis keter..then ayah pon gedik gedik nk ikot sekali...huhuu.then ayah suruh aku bawak kak youn n myra ke jusco seremban 2 tu..aku pon jarang pergi situ..kalau ke pergi pon tak ada lah lepak lelama...nie sampai 2 jam aku dok lepak kat jusco tu...huuhuuhuhu..aku pon jarang lepak kat situ lelama...

okk first kali kak youn nak cari barang so dah pergi antar kat tempat nak di tuju selesai kan..then lepak kt 'old town'..port biasa....dah dapat makan tako tao...dah lah..then balik dalam pukul 2 camtu...

balik jer aku masak lah nasi...then ntah dalam pukul baper tah mak aku balik..aku pon tak sedar sebab dah tdo..heheheheeh..

so tadi dalam pukul 8.++ macam tu ayah ajak keluar makan stek..yeeeahahhhh lama dah tak makan sebenar nya...terima kasih lah tok jib bagi bonus..

kenyang giler kowt ari nie....dah lah petang td pas makan nasi akak goreng ais-krim goreng...then malam makan besar lagi...

esok paklong nak datang umah sebab nak ikot ayah pergi mancing kat melaka...heehehe dan esok jugak myra nak pergi jumpa someone kat sini...layan kan jer lah...huhuhuh