Friday, January 11, 2013

maharaja lawak di ipoh

okkk minggu nie maharaja lawak di ipoh...banner memang dah banyak giler aku nengok kat ipoh...

bayangkan kaunter belom bukak orang dah macam semut nak usung gula??

korang agak agak aku ada ker kat situ..??

memang tepat sekali...memang tak ada kuasa ayah mak aku derr nak pergi beratur nak kan tiket tu...

pada mula nyer ye memang aku excited...tapi kena lah berfikir dengan logik stadium indera mulia tu kecik jer pon...so agak baper ramai jer yang boleh masuk...so tak payah nak bermimpi...dan tak payah nak berangan nak duduk belakang juri ke aper...tak payah nak interframe nak masuk dalam tv...ada rezeki kita nak jadi popular insyaAllah ada di mane maner...

jadi kepada yang dapat tempat tu tak kesah kat dalam dewan ker atau kat luar dewan ker...pergilah dan balik jangan ko merungut panas lah aper lah....ko yang nak kan..ko dapat lah aper yang ko nak...

yang tak dapat yang macam aku nie....duduk kat umah nengok kat youtube ker tv ker maner maner ada ASTRO...hhahahahha