Friday, January 11, 2013

20 TAHUN???

aku rasa kejap jer masa berlalu...keja jugak lah aku dah nak mencapai umor 20 tahun...rasa macam baru jer semalam umor 19...

nak masuk ke angka 2 tu macam menjadi masalah...2 puluh..tak ada belas lagi dah...

tetapi adakah perangai aku macam orang umor 20-an atau masih macam budak kecik lagi???

persoalan yang aku rasa macam tak ada jawapan...hanya masa sahaja macam dapat menentukan aku ini macam maner nanti...

ada jugak rakan rakan blogger yang menyambut hari kelahiran dan telah mencecah 20 tahun....happy birthday aku ucapkan semoga murah rezeki dan panjang umor....

tapi aku pada bulan 10 dan bertarikh 8 hb akan genap 20 tahun...macam maner lah aku nak lalui nyer..

anak buah dah ramai...adakah aku akan mengajar memanggil 'KAKAK' lagi atau bertukar gelaran ke 'MAKCIK' OMG!! nampak dah tua jugak aku nie...

tak bersedia nak memanggil 'MAKCIK' lagi...tolong lah yer anak anak buah ku...panggil 'KAKAK' jugak...aper aper yang terjadi dan sekiranya aku dah bersedia nak tukar yes baru aku akan tukar....


sekarang masih lagi fokus kepada belajar...masih tak berminat nak ber-relationship nie...rasa nyer banyak hari lain kowt...hehehehehehe

to all my friend and all flowwer yang nak ke angka 20 tu..kita sesama lah countdown ekk....rela atau tidak kita tetap akan ke angka 20 tu..tak ada alasan lain dah...