Sunday, September 16, 2012

SATAY KAJANG HJ SAMURI

korang pernah dengar pasal satay kajang nie??
satay kajang hj samuri nie terkenal..
bkn kat kajang jer...
bnyk lagi tmpt yang dy dah buka cawangan..
salah satu nyer di senawang...
kat area umah aku jugak lah..

td masa nk beli..giler arr ramai orang...
semua bangsa ader..
1 Malaysiaaaaaa..
(siap nyanyi lagi..)

okk family aku order 80 cucuk..
10 perut..
35 ayam
35 daging...

ok klu korang tak tahu kuah satay nie asing tau tak..
mcm nie...
kan ada dua kan...klu nengok kuah kacang dy jer rasa agak manis...
dan sesuai tok kanak kanak yang mkn kat sini..
bg orang dewasa yang suka kan pedas..
boleh lah tambah cili tu cikit..
so balanced lah rasa dy..
manis pedas dan sedap....

okk satay di standrad lah...
sedap lah tok mengunyah...
dan harga dy pon boleh tahan lah...

okktu jer tok aku bg tau kat korang pasal makanan aku  balik ke seremban kali ini..
next time klu balik..aku bg tau lagi eekk...