Friday, September 14, 2012

menipu mak ayah?

okk memang entry aku asal benda nie...
sebab aper??
sebab aku kesian kat mak ayah...
klu aku dah besar nanti aku harap dirik aku di jauhi dari segala tipu menipu dekat mak ayah nie..
kesian kat dorang...sebab dah besar kan kita dah bg kita mkn..dah sedia kan mkn pakai kita..
tapi kita macam tak hargai dyrang...

setiap anak ada tanggung jawab diri memasiing
klu setakat korang ckp nk keje kat bandar buat lah keje tu elok elok..
ko blh tumpang sewa kat rumah kawan ko..tapi ko sedar tak kawan ko tu ada lah pelajar kolej..
klu kawan dy ketuk pintu bilik dy pepagi buta makna nk ajak pergi kelaz bkn nk beronggeng..(nengok kat dah keluar bahasa nismilan den)..
ko blh marah kawan kepada kawan ko tu merangkap bdk umah ko??
WTF  lah wei...
kita memasing ada tanggungjawab dan tak kuasa aku nk pergi kacau orang pepagi buta...sebab aku nie bkn jenis pengacau...

ko ckp ko keje kat sebuah bagunan kerajaan..
tetapi aku pelik lah mcm maner ko keje kat situ tp ko keluar pkl 10 lebih
ada ari pertama ko jer ko keluar pkl 8 sharp tp tak ada lah sharp sgt.
seriesly aku pelik...
aku memnag mohon kat ko tok ko beterus terang ngan aku..
sebab klu blh ko jgn lah tipu aku pasal kerajaan nie semua aku tau waktu waktu dy mcm maner..