Sunday, September 30, 2012

aeon member card day station 18

ari jumaat ari tu 28/9 ada member card day kat AEON Station 18..
so akak aku ajak aku pergi sana..nk nengok barang n beli barang...
then aku pon pergi lah...tinggal kan umah sewa aku nie..
hahahhahaa

so petang jumaat tu akak ambik kat umah sewa
n bawak g umah sewa dy..
aku pernah pergi umah sewa dy sekali jer...
masa memula dy smpai ipoh..
si nie kali kedua lah aku dtg umah dy..

mlm aku gan akak aku smpai pkl 8 cam tu..
orang masa tu tak baepr nk ramai lagi..
sebab mungkin ramai yg planning nk keluar pas isyak kowt...

so senang lah tok aku pilih baju..\wakakakakak
aku nie baju senang jer g bhgn men tu jumpa lah walaupon aku nie perempuan..
sungguh aku tak selesa nk pki baju perempuan lagi..
mungkin belum tiba masa tok aku tunjuk siapa diri aku..
aku lebih selesa mcm nie..

so jumpa t-shirt 2 helai..
1 t-shirt aku belikan tok adik aku..
1 kemaja..
1 blous..
hehehehehehhe

pastu akak aku mcm biasa lah baju dy..
and 1 kasut..
tok dy bawak g jepun bln 11 nanti..

pas shopping kat bahagian baju kita orang g pulak kat bahagan
bantal cadar nie semua
jumpa sebiji bantal and sehelai cadar single...

perrgghh shopping mcm shopping 10 orang..
padahal pergi 2 orng jer kowt..
hehehheehe

then semalam baru balik umah sewa..
then hangout lagi ngan bdk umah lak..
kantoi lak semalam ngan akak..ceeetttt...
agak agak akak perasaan tk??
huurrmmmm susah nk ckp sebab bkn dy yg bawak tu kowt..
bf dy yg bawak tu..
laju semacam jer...

huurmrmm okk lah tu jer post...tok penutup bln 9 inie..