Friday, September 21, 2012

NASI GANJA??

korang pernah dengar pasal nasi ganja tak???
okk tok pengetahuan korang aku pon tak pernah dengar
tetapi bila aku dtg ipoh nie...baru aku dengar pasal nasi ganja...

nasi ganja nie ala-ala nasi kandar lah senang cerita..
aku sendiri tak tahu kenapa nasi tu di panggil nasi ganja..
nak kata laloq pas makan tak pulak...
ketagih ker tak pulak..

okk klunk makan nasi ganja nie kena banyak bersabr..
sebab kedai nie selalu penoh....
tadi pon masa aku pergi ngan akak aku pon penoh jugak kedai nie
walaupon masa tu orrang lelaki tengah sembahyang jumaat..
giler hebat penangan kedai nie...

masa nie akak aku jer yang pergi...
so gmbr nie aku curi jap..
hehheheehhee

okk kat nasi dy stananrd lah 
nasi kuah kari kacang bendi n ayam seketol..n ada telor masin 
yang pelik..putih dy tak masin tp yang kuning tu agak masin...

hehehehehee
so aku mkn mcm biasalah
nak kata mahal tk lah mahal sangat..
2 pinggan 10.20
huurmm mcm satu 5.10 lah
not bad lah...

yang best nyer kat kedai nie..
aku dapat nengok pelbagai rakyat jelata...
1 Malaysiiiiiaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
melayu cina n india..
dudukdi bawak satu bumbung..
malah ada yg duduk satu meja...
syoookkk kan...

okk tu jer lah review aku kali nie..
korang yang maner nk dtg ipoh nie 
boleh lah mai...
dy kat jalan yang kalsum jer..
dekat ngan pekan baru ipoh n balai polis...