Thursday, September 13, 2012

demam

aku rasa sekarang nie musim demam kowt...
yang demam kat dlm umah sewa nie aku n classmate aku jer..
yang lain sihat walafihat...

kerana demam jugak membawa sejarah dlm hidup aku sebab tak pergi klz...
hahahahah
padahal lect nk brief pasal presentation
wakakakakaaka
nasib baik ahli group lain pergi...
thanks to faidee n syazrul nizam

okk ari nie jugak lah ada jamuan hari raya kat kolej...
aku memandang kan dah tak tinggal kat kolej so acara tu mcm tak wajib sgt lah...
ada jugak bdk umah aku nie yang pergi si amyra ismail, fyra, rehan and kak iera..
yang lain tak pergi..
malaass kowt...

okk dlm pkl 2 mcm tu keluar pulak ngan muhaimin bubu(haiqal) and sufian
walau pon demam...
terok betol aku nie..
huhuhuhuhuhuhu
memula kita orang pergi mydin...
jalan jalan kat mydin dapat lah
benda ini!!!!!
nie nk bg adik..
okk aku beli 2 blacj forest n hazel nut.
so maybe hazel nut tu akan di kenduri kan malam nie ngan kawan kawan yang berada di rumah sewa..
yang black forest tu akan di bawa pulang ke rumah..yeyyyeyeyahhhahahah

selepas kami melepak di mydin meru...
yang besar giler tu.....
kita orang pergi ke jusco kinta city...
nmpak famous amos...
taaarraaaa...

tu dy...
kat ipoh parade tak ada 
yang ada kat jusco kinta city jer..
belasah beli 100gm..

pastu g beli big apple..
aku beli 2 jer..
malas nk beli bebanyak..

pas beli kita orang pon balik ke rumah memasing...

besttt giler ari ini aku rasa..walau pon demam..tetap keluar gak ngan member...
mlm nie klu min tak buzy dy nk dtg umah..
huurrmm layan jer lah....

tu jer kali ini aku ngan member keluar..
tanpa di temani oleh member umah..heheehhe..
biasa yang akan ikot aku kak youn and myra..
tapi kali ini tidakk...
dyrang ckp nk buat script..
okk lah dah buzy kan..nk buat mcm maner...