Sunday, September 30, 2012

end of september

okk ni aku bg penutup bg september...
banyak giler aku lalui masa bln september...
tapi yg best bg aku adalah..
hangout ngan member aku..
like says..
bubu..pian..min..kak youn..myra..
dan ramai lagi...
korang yg best aku jumpa kat sini..

dlm bln nie juga ada tragedi
bg kak youn..
yg tergolek golek masa celebrate birthday dy...
sorry sesanggat bila ingat balik semula...

dlm bln nie juga aku sekali jer balik jumpa my parents,...
rindu sgt kat ibu ayah dan adik..
I LOVE MY FAMILY..
I LOVE YOU MOM DAD N BRO...

dan aku rasa entry aku agak bnyk dlm bulan nie..
masih lagi mencari cari waktu untuk update blog setiap hari..
tapi terbatas dengan kedudukan sebagai seorang pelajar..

to my member kat ipoh...
terima kasih untuk keje grouping..
team work yg sangat best sem nie..
klu nk bandingkan dengan tahun lepas...
sem memang best...


THE END OF SEPTEMBER..
WELCOME OCTOBER...
WELCOME FINAL....

maybe have something happend in october..
COMING SOON..
wait n see..