Saturday, September 22, 2012

projek ke 2

memang lately aku nie bnyk projek nk kena buat...
terutama multimedia projek..klu management tak bnyk..dan lebih kepada assigment
tp multimedia bnyk guna mounting board tracing paper and so on...

nie one of dari projek aku..
nie projek kedua..
nie yang memula aku buat...
benda nie tak approve sebab gmbr aku tk pki tudung tu jer...
so lect aku tak approve...

then aku tukar gmbr lain..
aku tukar gmbr nie kedudukan button n tambah shape sikit kat logo aku tu
yang lain still sama..
background logo and button..
dan penambahan yang paling ketara ialah tulis
'WELCOME TO MY PORTAL'
benda nie di panggil screen design....

benda nie aku kena buat guna kan adobe director..(DI)
kena link kan dalam DI...
ala ala aku buat web lah..
tp nie aku buat web tok diri aku..
dy punyer tajuk pon dah
'INTREACTIVE MY PROFIL'
huhuhuhuhuhu
DI aku kena anta hujung bln nie....

aper macam okk tak kawan???
okk lah..buzy time dah ada before final....