Tuesday, January 10, 2012

sem 2...(1)

okk..
5hb 1 aritu ader pendaftaran tok pelajar sem 2..
jd aku pon dtg arr blk ipoh...
ayah aku yg antar...
terima kasih ayah.....
aku klu bpleeh tak nak lah susah kan dy..
tp apakan daya dah dy nk antar..
okk lah..so aku n ayah gerak lah pagi khamis tu..smpai ipoh dlm pkl 1.30 p.m mcm tu...
so akku ckp ngan ayah g asrama dulu lah
pas antar bebarang aku kat asrama n ambik brng aku yg kat bwwh dah settel semua
g lah kolej tok pendaftaran ...
pas pendafaran aku n ayah balik lah blk semban..
sebab kat surat tu dy tulis kelas akan bermula pada 9hb..so aku pon blk semban...

ari ahad aku balik lah ke ipoh semula...sendiri..
dengan menggunakan bas biasa sks-kl...huhu..

okkk.pada ari 9 hb tu most kelas semua tak jalan lagi
kebanyakan lect ader urusan dengan mentee memassing..
jjd kebanyakan subjek tak belajar..

ok dorm pulak..dorm kekal mcm biasa termasuk jugak ahli nyer juga...
ada yg best dan ada jugak tak best....
huhu
nk buat mcm maner lmrah kehidupan...
jd kena lah terima dengan redha....
okk lah tu saja tok ari nie...esok aku citer pasal benda lain lak heheh
nie pon saja jer update sebab dah tak blh nk tdo...