Thursday, January 26, 2012

eMengambit Kenangan Silam...

okk..dulu lah kan aku selalu balik dari sekolah jalan kaki..
sebab mak aku ader meting lah....ntah ape aper lah lagi keje mak aku buat sebab kerja
sebagai seorang pendidik lah kan....jd sebagai seorang anak aku kena terima jer lah...

okk semalam aku dah strat kelas dah....
biasalah cuti CNY nie maner nak ader cuti lelama....
jd semalam..aku ngan bdk dorm aku g Ipoh Parade (IP)...
jd balik dari IP tu kitarang nk singgah beli KFC..
pas dah beli...kitrang balik ker asrama JALAN KAKI...
mcm maner tak terkenang balik zaman muda muda dulu....

teringat aku masa aku balik ngan nad,man,anis,tas,fikri..
perggg sama seyyhhhh....
memang teringat abis lah..
dah laah masa aku berjalan pon lebih kurang sama..
20-30 minit...jer kot..
sama macam aku balik sekolah....
prrggghh tak boleh blah.........

jd masa zaman sekolah nie guna kan kumpulkan lah SWEET MEMORY..
with our frenzz...klu tak benda tu akan berulang masa korang dah masuk IPTA/IPTS jer...

okk laen kali aku update lagi ekk...