Saturday, January 14, 2012

kehilangan orang yang tersayang

okk.....tok ari nie..aku nk post pasal orang yg tersayang...
sblm aku masuk ke KPTM ipoh nie..aku ambik short-course kat PTPL semban....
jd aku ade lah kawan ngan member aku kat sana..
mcm mizah, azie,irin, erina ain dan ramai lagi...

sejak kitarang nie keluar dan menyambung pengajian ke mana mana..kami mcm dah terputus hubungan ngan dyrang tapi sebenar nyer tak..masih berhubung....

baru td aku terpandang wall irin...yang ader member dy post pasal takziah..
aku pon tanpa melenggah kan call mizah..nanyer aper kena ngan mak si irin..
dan suatu berita yang mengejut kan bahawa mak irin meninggal dunia sebab kanser...
dan aku pon terus post kat wall dy dan mengucapkan takziah...

kepada irin sabar ekkk....aku tahu ko kuat....dan tok makluman semua aku pon dah pos kan benda nie kat dlm group kitarang..jd korang blh baca kat situ...

okk smpai sini sajalah..