Thursday, January 12, 2012

sem 2...(3)

okk...masa tok berkenalan ngan pelajar sem 1..
hehehehe
sebenar nyer aku tak suka..tp nk buat mcm maner kena buat..
okk before berkenalan ngan pelajar sem 1
kitarang sem 2 nie ader perjumpaan ngan warden..
dorm aku turun paling lmbt...
jd kena lah wat keje amal..huhuhu..
okk lah kena lah terima sebab dah salah..

pas perjumpaan ngan warden kitarang pon berkenalan lah ngan bebeudak sem 1 nie..
nengok muka mcm kerekkk gila..tp tak per.. aku nengok dlm bln nie mcm maner perangai korang yerr...
okk dlm masa berkenalan tu...semua budak dlm dorm aku ckp suara biasa KECUALI aku..hehehehe
alah nk buat mcm maner serius kot masa tu..
so suara memang garau lah jugak...
hehehheehhe....

haiish aku nie sejak akhir akhir nie asyik tdo lmbt jer...
klu tak smpai pkl 1 2 memang tak tdo lagi..
dah lah klas isnin-jumaat kelas pagi..start 8.30..
okkk lah...sebab aku memang SUKA SANGAT g kolej tu awal....
sayang bebenor mike kat kptm ipoh nie..
hahahahahhahahaahhahha

okk lah tu ari nie....
nie pon update masa ngah tunggu klz...\
huahuahuahuahuahuahuhaua...
t kot sempat mlm kang aku update lagi...