Sunday, January 15, 2012

CNY

okk 23 n24 hb ni kan CNY jadi aku memang nk blk..nk ambik barang...jd kan ari tu aku ader pos pasal tiket abiz kan..semalam aku suwuh member aku belikan dy pon tlg belikan..terima kasih sangat hawa....

nasib baek hawa nie pon bdk semban gak...cuba jarang bertegurjer antara aku ngan dy..
hawa nie dok dekat ngan taman aku..aku taman tuanku jaafar si hawa nie dok taman semban jaya
jd memang dekat....24 hb tu nanti aku blk ngan hawa naek ETS...semban ipohh..waa so excited beb..first time naek ETS.....hehhehhe...aku biasa naek bas jer...murah cikit berbanding naek ETS nie...mahal kot.....harga lari 10 inggit...huahhuhuahua..nasib baek aku ambik semban ipoh....klu aku ambikipoh semban sekali..huishhh terdongekaku jap....huahuahuha
tp mak aku dah msuk kan duet...hehehhe terima kasih buuu....

okk t aku update lagi ekk....