Tuesday, January 10, 2012

sem 2...(2)

okk..second day class....
aku belajar pengajian Malaysia (PM)
PM nie pn. mai yang ajar ari pertama jer aku dah nmpk kegarangan dy..
serun gak...ari pertama mengajar jer dah bg assigment..j untung lah pelajar yg drop kan subjek tu.. memang korang mengelak btol...

actuacly Pm bkn subjek first ok ari nie tp ader statistic..
nama lect tu sama ngan aku..wahh bangga seyyhhh...huahauahuahauahuaha
so dengan lect tu setakat nie okk lah...

last class for today is english..
dapat lect perempuan..hahahha
soo good for me....setakaat nie lect tu okk lah...
agak baik jugak lah..sebab tengok cara dy memang dy nk menolong bangsa melayu sendiri tok ader improment dlm bahasa inggeris....

okk lagi satu...
ader orng jeles ngan member group aku dlm subjek PM....
huahuahuahuahuahauhua..
best nyer......

ok buat stakat nie jer lah aku update blog t aku update lagi ekk..