Friday, January 13, 2012

boucher buku RM 200

okk..ari tu kan kejaraan ader mengumumkan boucher buku sebanyak RM 200 kepada semua pelajar matrikulasi, IPTA, IPTS n politeknik...jadi aku one of them yg dapat..jadi ari nie aku dapat boucher tersebut..

pagi td aku ader kls akaun..sem 2 nie aku kena belajar akaun jd td ader klz akaun..so klz start seperti biasa pkl 8.30a.m dan abis sepatut nyer pkl 10.30...di sebab kan ari first ay klz akaun jd td smpai pkl 9.00 jer..pas tu aku g libary tok ambik boucher...
yang ader kat aku hanya RM 50..duet modual aku sebanyak RM 150...

di sebabkan ri nie ari jumaat..tak bnyk klz yg ader klz ari jumaat jd pelajar nk kata rmi pon tak sgt lah....aku malaz nk ambik isnin sebab klz aku dari 8.30-2.30...tak ader break...huhuhuhuhu....letih cikit lah mcm tu....

okk..mlm td ader member aku kat fb post tentang boucher buku nie lah...



tu lah...boucher buku tu tak blh ditukar dengan duet...kena beli buku kat MPH, POPULAR ngan ader satu lagi kedai lecture tu ckp tp aku tk ambik port sgt...buku t jugak kena beli buku akedemik stationary yg berkaitan dengan status pelajar...

okk seian saja tok ari nie...