Tuesday, January 24, 2012

ETS

okk...korang seua pernah dengar tak ETS ni??
okk ETS stand for..Electric Train Servis...
klu korang nk g Ipoh ker..ataupon area perak...korang blh naek ETS nie..
tp bg aku sebagai seroang pelajar...ETS nie agak mahal to compare ngan bas..
jd kebiasaan aku naek bas jer..
nk jd satu cerita masa CNY tiket bas dah abis..
jd aku suh kwn aku tlng belikan tiket ETS nie..
jd aku blk lah ngan dy lah sekali....

tmbng ETS seremban-ipoh=RM 35
tmbng bas seremban-ipoh=RM25
see jauhkan beza tmbng bas ngan ETS..

okk nie aku balik sebab cuti CNY.
sebab tiket bas seremban Ipoh dah abis..

okk next cuti aku cuti thaipusam.....
aku pon tak tahu lah nk blk ker tidak...
sebab 10 hb 2 t aku nk blk lagi sebab
cousin aku kawin..karang tak blk tak sedap pulak...
sebab mak dy dah menjemput.....
hehehe
tok cousin aku memang aku nk blk...
maybe dy kawin aku balik kot....

okkk tu tok cuti CNY aku...
t ader aper aper aku update lagi yeerrrrr