Saturday, August 10, 2013

terima kasih

Terima kasih lah kawan...aku hormat ko sama macam kawan aku yang lain tapi ini lah yg aku dapt selepas nie..terima kasih lah...

2 tahun beb....2 tahun...buka satu masa yang kejap...tapi baru aku tahu perangai ko macam maner...

Ko buat something yang orang lain akan menyampah dengan perangai ko sendiri...

Klu itu yg ko nak...

I'm sorry good bye beb...klu ko rasa aku bersalah...sorry for me to you...tapi aku seriously tak tahu apa salah aku dengan ko...ko hide aku dari fb wechat instagram everything...ko block aku dari twitter ..aku harap sgt ko dapat jumpa kawan yang macam maner ko nak...mungkin bukan aku yang layak menjadi kawan ko...suka hati ko lah lepas nie...klu selama nie aku boleh tak kesah...tapi kali ini aku kesah..

Sorry beb...selamat tinggal...harap ko jumpa kawan yang macam maner ko nak....

Published with Blogger-droid v2.0.10