Sunday, August 4, 2013

Kenaper kena ada berbahagi kasih..

Aku tak faham lah..adakah ia mengikut tradisi or memang akan menjadi habits anak terakhir boleh rilek semua bagai..

Aku nie di kerah buat kerja rumah semua bagai...bukan nk berkira tetapi fikir lah semua orang berpuasa...tapi takkan anak last tak payah buat keje rumah kowt..

Yang ayah like a boss..memang lah dy boss..aper kata buat sekali...bukan nyer main tolong arah dan memberi arahan jer...ini sungguh ketidakadilan..bila ayah dah bg arahan dan dy cuma nk tahu dah siap...klu tak kena marah..tau tak letih....puasa....bila usik sikit anak kesayangan dy mintak tolong boleh pulak kata "kau buat jer keje ko tu dy ada keje nk buat.." keje aper..klu dy ada keje rumah nie tak payah nk tunggu aku blk baru nk kemas..dy sorang boleh kemas...

Klu nak kata dy bosan kemas sorang sorang okk lah..nie dy dah tengok akak dy balik lagi nak lepas tangan...

Nasib lah ko dik kena pergi plkn..padan muka..memang aku suka ko kena pergi ...baru ko sedar sikit hidup bedikari nie macam maner..

Kenaper semua nak backup sgt anak yg terakhir...kesian anak yg tengah tengah like me...

Asyik kena terima arahan jer..tak buat kena..bila duduk rilek dy kata tak buat keje..klu mcm nie lah baik aku balik sehari sebelum raya ker aper ker...letih lah...ingat balik boleh jugak lah sentuh assignment semua bagai...klu dah macam nie..maca tak dpt jer...

Published with Blogger-droid v2.0.10