Tuesday, August 13, 2013

meneruskan perjuangan

okk aku balik semula ke ipoh untuk meneruskan perjuangan/...

semalam balik agak awal...dalam pukul 3.30 gerak...lepas isi minyak semua bagai..dan terus gerak ke ipoh...sampai ipoh dalam pukul 7 lepas punggah barang semua bagai...


kereta yang nak ke arah KL agak banyak....tetapi lagi banyak dari utara nak ker selatan....


bila terbaca komen ada 10 jam dari penang ke KL lah ada yang 16 jam lah....tu semua sangkut sama ada sebelum terowong menora dan sangkut di simpang pulai ke tapah tapah ke sungakai...


aku bernasib baik sebab aku nak ke utara..bukan nak ke selatan....


*dan aku harap nanti bakal suami aku bukan lah dari orang yang utara....aku nk yang dekat dekat jer dengan aku...macam KL ker negeri sembilan sendiri ker or melaka...tak sanggup nak harungi jemmed terok...bukan menyerah sebelum berlawan tetapi langkah berjaga dan keselematan...hehehehhe*