Monday, August 26, 2013

dah naik harga ker??

Tadi aku g beli slurpee..walaupon ramai yang kata tak elok tu semua bagai...tapi tadi memang aku bak beli..sebab aku nak something yg boleh freeze kan kepala aku...

So tadi beli...tengok tengok harga...dan 2.60...perrrrgghhh mahal nyer....awal tahun ari tu ada ada beli gak tapi baru 2.40...tapi skrng dah 2.60...

Aku ingat lagi masa aku zaman sekolah rendah...tapi dah besar sikit lah...dalam darjah 5 dan 6...pergi 7eleven betol betol kat dpn sekolah rendah....sambung pulak masa zaman sekolah menegah.pon sama...tapi dulu murah lagi..dalam 1.90 macam tu yg paling besar lah...tapi sekarang dah mahal...dah 2.60...huhu

Minum sesekali...boleh lah...beli sesekali pob boleh lah..tapi tak blh selalu....pokaiii wooo...dah lah pokai...nanti ada pulak penyakit lain...huhuhuhu...

Published with Blogger-droid v2.0.10