Friday, August 2, 2013

berbuka puasa kali terakhir di ipoh

hari ini secara tak di rancang aku bubu dan juga rehan keluar berbuka di luar..kat tambun...kitaorang memilih set A untuk makan dalm 3-4 orang camtu..memang berbaloi...kenyang plus sedap...

memang sedap giler....kat kedai tu jugak ada jual steamboat yang siap ada grill..yang menarik tu...steamboat tu masak pakai arang woooo...macam buat bbq kat rumah dah....


okkk lepas berbuka puasa kitaorang pergi jalan kat uptown tambun...just server jer....tengok aper yg menarik..alih alih rembat minyak wangi 1...memandang kan minyak wangi dah habis..jadi terpaksa lah membeli...tak per balik nanti aku tuntut balik kat mak..claim....heheehhehe...alah murah jer...



lepas tu kitaorang pergi main kat fun fair...memandang kan rehan sekali cuti hari ini so ajak  la dy sekali...sebab ari tu ada bubu kata dy dah lama tak jumpa rehan...so rehan pon join sekali kitaorang main..


rehan first time main bumper car....menarikkkk...dengan bessttttt....




seriesly nie perkara paling giler aku buat...buka puasa...g jalan kat uptown tambun dan g main kat fun fair...


memandang kan esok aku nak balik seremban dah....jadi aku speed time aku dengan kawan kawan aku kat sini...klu tak bila lagi....hehehehhheehe


*tak sabar nak balik seremban...seremban wait for me..*