Tuesday, May 14, 2013

quato yang terkena

haaiisshhhh tadi baru buka fb aku...aper yang aku nampak ini diaaaa..


ye memang aku tak harapkan semua orang akan suka aku amcam maner dia suka kan orang yang menyanyangi dia....tapi sekurang kurang nya kita boleh hormat orang tu walau kita tak suka kan dia kan...kenapa zaman sekarang nie ramai orang yang dah hilang hormat tak kira lah pada siapa...

walaupun kita tak suka kan orang tersebut tapi nanti kalau orang tu tak bersalah dan tetiba nak mintak tolong  mesti malu nak cakap kan...EGO menguasai diri anda...untuk quato tu..aku rasa ramai yang dah baca dan dapat kah kita tahu aper yang tersirat??

setiap orang di lahir dengan sekeping hati yang kita tak tahu berapa banyak kebencian yang ada kat hati kita..dan berapa banyak orang lain benci kan kita...korang tahu ker??confirm korang tak tahu...ada orang yang kat luar tu..muka nampak baik suci giler.tapi hanya dia jer tahu hati dia macam maner...dan ada orang nampak jer garang tapi kita tak tahu hati dia macam maner... DON'T JUDGE A BOOK BY ITS COVER....ramai yang cakap tapi tak ramai yang praktik kan...sedih betol lah...tapi aku kesian kat orang yang biasa cakap tu...sebab aper..ko yang cakap tapi ko tak buat..macam tin kosong..bising jer lebih input aper pon tak ada...

jadi fikir fikir kan lah...