Thursday, May 23, 2013

2nd time Cameron Highland

ari nie gerak pergi ke cameron highland..walaupon dalam mood periksa tetap nak habis kan masa dengan kawan kawan di sebabkan ini sem last dengan mereka...

pagi dalam pukul 6.30 bubu datang ambik aku dan my housemate...then gerak pergi ambik sufian dan terus gerak ke cameron highland..

masa nak naik ke cameron pada awal pagi cuaca sejuk.....sangat sejuk...dan setelah sampai destinasi pertama kami ialah MARDI Cameron Highland....

kali kedua datang

kat MARDI tak banyak benda nak buat just jalan jalan tengok tengok... dan masa aku pergi pelancong malaysia tak ramai...tapi ada pelancong dari thailand datang....masa aku pergi yang pertama tu masa cuti sekolah...memang ramai giler lah lah kan orang....hehehee

tu cermin transistion bukan cermin mata hitam yer..

strawberry yag tak blh petik cuma tengok sahaja



ohh cactus...
cactus..
yang ini baru aku pki sungless...
arnab yang makan buah dan sayur kobis..

okk kat MARDI nie memang tempat penyelidikan...jadi bnyk lah bunga bunga dan pokok pokok yang pelik pelik ada....

tak rugi pergi pon...so cuti sekolah dah dekat kan ajak lah mak ayah pergi ke sana...sesekali pergi melancong..tak rugi..dapat tambah pengalaman...

okk selepas itu kami terus pergi brinchang untuk membeli barang memasing..dan aku memilih pokok kaktus...


untuk 4 orang yang bertuah didalam rumah sewa ini....hehehehee..saper??maner boleh bagi tahu.....kenapa kaktus menjadi pilihan...ada sebab nya yanng tersendiri...jawapan nyer tunggu post seterusnya...

ok tu jer lah aku nak update pasal cameron highland kali ini....next time aku update lagi....