Tuesday, May 21, 2013

All Out

okk tadi semua orang dalam rumah sewa nie all out...tapi aku tak boleh nak all out...sorry guys.. aku memang tak boleh....aku tak tahu kenapa aku tak bleh luah kan macam korang luah kan...sebab aku better prefer untuk aku menulis...sebab nanti suatu hari nanti bila aku baca balik aper yang aku tulis mungkin aku akan terkenang kembali dan memori takkan luput...walaupon ia sudah di telan zaman...hehehhe..(ayat tak boleh blah..)

dan aku sendiri tak tahu macam maner aku boleh nangis tadi...bukan senang untuk aku nangis depan orang ramai....walaupon dengan family aku pon aku jarang nangis...walaupon orang cakap nangis tu macam tempat luahkan perasaan aper yang terpendam dalam hati kita supaya bila kita dah abis nangis kita akan rasa lega....hurrmmm depends to orang tu jugak macam maner..hehehhehee

okk amyra bukan senang nak menunaikan hasrat ko untuk aku cerita the whole story dari semester 2 dengan korang sehinggan semester 4 (pada hari ini) bukan senang utuk aku cerita kan semua...aku akan buat secara berperingkat peringkat seorang demi seorang dengan housemate rumah yang sedia ada...

aku tertarik dengan ayat dari kak youn..
"farah nie dia tak tunjukkan kasih sayang dia..tapi dia sayang cuma dia tak tunjuk.."
"farah nie pelik cikit"

aku tertarik dengan perkataan "pelik" kat situ...mungkin aku 'pelik' kowt...hehehhee..aku pon tak tahu aku nie macam maner....hehehee...yang pasal aku tak tunujukan kasih sayang tu betol...aku caring tapi aku tak tunjukkan dengan orang yang aku caring...memang aku tak tunjukkan kasih sayang tapi aku sayang kan korang....susah untuk aku cakap aku sayang kan orang tu...aku memang tak cakap...tapi mungkin body languange aku dah menunjuk aku nie macam maner...

sejak aku kenal amyra, kak youn, fyra rehan dan lain lain..1 impak yang besar untuk diri aku...untuk aku mengubah diri aku dan mengikut cara korang...mungkin sebab aku nie 'pelik' kowt...aku mengambil masa 1 semester tu sebab aku tak rapat dengan korang masa sem 1....aku cuba cari dan cuba pelajari diri aku untuk sesuai kan diri dengan perubahan yang mendadak bagi aku...sebab aku tak pernah duduk asrama dan pertama kali aku duduk asrama dengan orang yang 100% aku tak kenal...so aku kena ambik masa (tu yang sampai 1 sem tu) heheheeh.....

pertama kali aku ikot kak youn balik ke penang dengan amyra dan fyra.. ia satu pembelajaran untuk aku kenali diri korang dengan rapat....baru aku nampak korang macam maner....aku nampak myra happy go lucky...tak ada sorokan aper aper....aku nampak fyra seperti malu malu..banyak benda yang dia cover...dan aku nampak kak youn macam seorang akak (walaupon aku ada akak seorang yang jauh perbezaan umur) yang suka bagi talk kat adik adik dia yang bagi tahu itu tak boleh dan ini tak boleh...dan yang terakhir rehan..macam kawan aku yang dhiya fariza..sebiji...cuma yang ini versi diam...yang si dhiya tu versi bising...yang si rehan nie...dia suka sangat cerita pasal diri dia..bila dia keluar dia akan cerita kat aku..dan aku seronok dengar....

 berkawan dengan korang menambahkan lagi kawan kawan yang aku sedia ada....selain kawan aku di seremban....susah untuk aku berkawan rapat dengan orang...seperti maner aku rapat dengan korang kat ipoh nie....

aku cuba buat post seorang demi seorang special post...cuma aku tak dapat nak janji bila aku boleh laksanakan...harap bersabar nyer kekawan...hehehhehehe...dan aku ada 1 video yang aku akan launched kat blog aku nie...aku akan tayangkan pada paling cepat pon 2hb jun nanti...