Saturday, May 11, 2013

Kantoiii!!!! Kantoiiiii!!!!!

semamlam..dari petang aku keluar dengn member....petang nak pergi makan....dengan pian dan bubu...dan malam dalam pukul 11.++ macam tu keluar dengan housemate..

okk masa keluar dengan pian n bubu tu...ada lah akak aku call sekali..dy tanya kat maner nak ambik broandband...so aku cakap lah aku kat luar n nak pergi ke st.18...tapi dy kata tak per...aku pon okk lah lah...

okk masa ni aku blk dah lmbt dah..dalam pukul 10.30 aku baru gerak balik...and sampai rumah dalam pukul  10.++ macam tu lah...aku malas nak call akak aku tu balik sebab dia tu jenis tidor awal...rasa nyer kalau dah macam tu dia dah tido dah...

so masa aku keluar kali kedua tu...dalam pukul 3.++ dy call lagi...masa tu aku ada kat tempat karaoke....lepas pergi karaoke tu...kitaorang pergi lepak kat depan station keratapi ipoh...pergghhh cantik giler kowt...dah jadi macam dataran dan macam akan menjadi tempat lepak....catik giler lah..tapi tengok still under-conservation...

dalam pukul 6.00 macam tu dy call dan marah marah...siap kat nak pergi dah rumah aku...dan dalam pukul 6.15 macam tu dy kata tak payah pulak...sebab dah jumpa C.C (cybercafe)..

eeeeeiiiiii ko nie..kalau penting sangat ko pergi lah CC malam tu..kenapa nak cari aku....aku maner lah tahu agenda aku...nasib baik dyrang nie semua tak buat keje giler nak pergi lumut lak malam tadi...

balik seremban konfem aku kantoi giler nanti family aku...dah sah sah...dy akan bagi tahu mak aku..ohhh mennn!!!!!!!!!!!!!!!!

lumrah student melepak.. realise tension..macam ko jugak dulu masa ko duduk JB dulu kak oiiiiii..dulu oleh lah ko tak kantoi...sebab tak ada saper yang ada kat johor masa tu...time aku pulak yang kena...ciissss!!!!!!!