Friday, May 10, 2013

hari hari terakhir

hari hari terakhir dengan mereka aku cuba lalui dengan indah....tak bermakna aku senyap aku tak fikir ape ape..aku cuba tenang kan jiwa aku redhakan hati aku dengan ape yang bakal aku lalui...

aper yang terjadi tak semudah yang orang lain fikir kan..berat mata memandang berat lagi bahu memikul...

apa akan terjadi pada diri aku selepas setahun akan datang.??

adakah perangai aku bila berjumpa dengan mereka tetap sama??atau dah berubah??

adakah aku akan berubah seperti mana mereka impi kan??

adakah selepas setahun itu aku tetap kekal seperti maner meraka mengenali diriku.??

semua persoalan bakal terjawab setahun akan datang..just wait and see everything my entry..

soalan terakhir..

adakah aku akan jumpa mereka lagi dengan perangai masing masing?

dan

adakah mereka dapat menerima perubahan aku pada masa akan datang...??

________________________________________________________

biarkan ia terjawab dengan sendiri....