Saturday, May 25, 2013

cuti sekolah

yeeeeaahhhhh mak dan adik dah mula cuti....tapi adik tak tahu lah sebab dia kan form 5..kowt kowt ada kelas tambahan ker tuisyen ker....tapi yang pasti aku belum mula cuti lagi...huhuhuhuhuhu.....

sorryy my family because i have examination right now....

habis jer paper aku pada 2/6 ini aku kena balik seremban terus....sebab ada hal pada keesokkan hari....

hal nyer ialah...nak ke pulau tioman!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!yeeahhhh cuti lagi.....yeeayyyyy...snorkelling!!!!!!!!!!!!

my dad and my brother dah berhajat nak pergi fishing trip....hehehehhe..ha ha ha pergi korang nanti kalau dapat ikan aku goreng tok korang ekkk...

aku dah berhajat nak pergi snorkelling nak bermain dengan ikan ikan...hehheehehhe..nak pergi realse kan tension selepas exam nie....

nasib baik aku bagi tahu family aku awal tentang exam aku kali ini..kalau tak nampak nyer kena tinggal lah aku....

okk nanti lepas aku balik dari pulau tioman aku akan update pasal pulau tioman ekk...just waiting for the next pos......