Monday, March 18, 2013

STPM

kepada semua STPM student batch 1993 and so on....

GOOD LUCK FOR YOU GUYS...

korang dah buat yang terbaik...kalau ada rezeki korang tok sambung pergi sambung ekk...

kepaada DHIYA FARIZA ZULFARIZ..

good luck bebe..kalau ko dah lupa kan aku.. aku nak ingat kan aku selalu ingat kan ko...sampai bila bila...walau pon ko selalu tak angkat call aku..dan klu aku call pon mesti orang lain yang angkat..klu ko baca blog aku nie..aku nk bagi tahu...kalau tiba masa nyer nanti aku pon tak angkat call ko pepandai lah diri kau untuk bawak diri...dan aku yakin pada waktu ko mesti akan jumpa someone yang macam aku..ambik berat tentang diri kau..dan aku nk bagi tahu kat sini..aku rindu nak dengar kau ketawa..kau gelak..suara kau...dan yang paling aku rindu nak keluar ngan kau...