Saturday, March 30, 2013

G.I JOE Retalition

semalam secara tak rancang keluar dengan bubu N pian..tanpa bagi tau housemate...rasa bersalah menyelubungi diri...seriesly...tapi nak buat macam maner...keadaan memaksa aku..sorry guys... i'm so sorry....

semalam pergi tengok wayang cerita G.I Joe....tapi tengok yang biasa punya lah...tak ada lah kemain nak tengok yang 3D punyer der...banyak duit aku melabor karang..dah lah dalam proses nak beli handphone baru...

wayang semalam agak penoh dengan rakyat jelata warga ipoh...kami tengok kat ipoh parade....kalau orang ipoh tau lah kat maner...hehehe...

aku sebenar nya tak minat sangat tengok cerita G.I Joe nie..nie lah cerita yang jarang aku follow up...aku lebih suka follow up cerita 'Tranfomers' favourite kowt...hehehehe....so far 'tranfomers' tak terlepas...hehehe..bertapa setia nyer aku...tapi cerita lain tak sangat....hehehe..

okk berbalik kepada G.I Joe nie...cerita nie aper yang aku paham.. seorang presiden yang palsu telah menyalah gunakan kuasa ke atas nuklear...dan dy telah bersepakat dengan shock storm dan firefly...dan yang ninja lakonan brunce lee kena sepakat menyertai G.I Joe punyer kumpulan....untuk menentang presiden palsu....untuk menghentikan nuklear...

so tu jerlah aku boleh bagi tau..ak tahu lebih lanjut..pergi lah tengok wayang berdekatan anda....