Wednesday, March 13, 2013

IT Fair Mid Valley

hari ahad 10/3/2013...bermula nya cuti mid semester....aku balik hari sabtu...sebab hari jumaat aku nk keluar dengan bubu myra n rehan..kitaorang pergi tengok wayang dan ronda ronda ipoh...tak ada lah abis satu ipoh tu aku tawaf tapi boleh tahan lama lah jugak sampai pukul 3.++ dekat jugak pukul 4 sampai ke rumah balik...dan pukul 5 baru tido...

dalam pukul 9.30 aku suruh member umah aku antar jap ke medan gopeng...dah naik bas dan smpai di KL sentral dalam pukul 1.00 camtu...dan naik train terus ke rumah...yeeahhh dah sampai pon seremban...ayah pon ambik...

esok dalam pukul 10 camtu gerak pergi station Sg.Gadut..untuk pergi ke Mid Valley...so jalan jalan kat mid dan beli lah barang yang akak aku nak dan juga barang aku...ramai giler orang..tak pernah aku g IT Fair dengan orang yang macam tu ramai...nak jalan pon susah...huhuh

aku sempat capai Power Bank untuk akak aku...Mouse wireless logitech...MP3 Player...Selipar...dan juga burger Carl's Junior untuk aku dan juga keluarga aku...


tu power bank tuk akak aku...

dan dalam masa aku dok tawaf mid valley tu aku pon haus..lepak kat chatime...


Lychee QQ menjadi pilihan hati...

dan balik sampai ke rumah dalam pukul 5 camtu...