Thursday, March 14, 2013

Lawak Ker Der? 2

sebelum balik cuti sem ari tu 8/3..aku keluar ngan bubu myra rehan pergi parade...ipoh parade okk bukan seremban parade...hehehhee.....jangan confius lak yer...

okk bubu punyer planning nk tengok lawak ker der? 2...okk lah layan lah dy tengok...cerita tu okk lah..tp rasa macam tengok katrumah yang ada astro secara beramai ramai...

maklum lah pengara nyer nabil orang negeri sembilan..so permulaan nya ada lah si nabil nie cakap negeri sembilan...so kawan akwan aku yang kat ipoh nie jarang dapat dengar negeri sembilan dan aku sendiri jarang dan juga kekadang jer cakap bila mak aku call jer baru terlepas beberapa perkataan negeri sembilan...so dyrang nie mengajuk lah balik...balik tak boleh blah si myra dok ngejek...sabar jer lah aku..

okk cerita lawak ker der 2 nie okk lah not bad...memang aku tunggu part harith iskandar buat lawak sebab lawak dy memang apa yang orang malaysia buat...bila aku tengok part dy memang aper yang orang malaysia ..itu lah dia malaysian...heheehehe

part johan dan juga zizan..memang tak pernah mengecewakan peminatnya...memang terbaik...bila part yang terakhir tu nampak kesedihan zizan...nak menangis tapi di tahan...walaubagaiman pon zizan peminat nampak..hehehehe..

part afdlin shauki dan juga harun salim bachik...okk lah..kelakar lah jugak...

nabil...aku suka part dy yang ckp negeri sembilan dan juga cara dy bawak nasir bilal khan..watak nasir bilal khan yang dalam cerita tanah kubur tu...memang kelakar...

kepada korang yang belum lagi tengok lawak ker der..pergi lah ke pawagam terdekat...