Saturday, March 16, 2013

letih di wangsa maju

okk tadi aku pergi kenduri kahwin anak pakcik sedara aku...almaklum lah dy nie agak terkenal suatu ketika dahulu...dan dy juga agak rapat dengan keluarga kami..jadi aku ngan famil aku pergi lah...

kitaorang keluar je tol sungai besi terus jem..wowoowow...teroookkkk nyer....rupa nye ada polis jer kat petronas yang ada McD tu...huhuhu..then nak jalan kat MRR2 pon sama gak jem...

jem punyer pasal sampai semua orang dalam kereta lupa lorong maner nak masuk..huhuhu..sesat sudah....cari punyer cari.. call punyer call...sedara tu ckp kat sekyen 5...okk cari sekyen 5..dan jumpa baru ternampak nama pengantin...terus terang aku cakap aku tak tahu nama pengantin tu aper..nasib mak aku ingat..

tulah suruh lagi panggil nama keluarga kan dah keluarga tak tahu nama sebenar tu aper...huhuhuhu...

okk..kali ini keluar pakai spek mata ku yang baru..dan ada jugak lah orang yang macam terkejut siket sebab aku dah pakai spec..huhuhuhu...rilek sudah..jangan wat muka cam tu derr...

esok balik ipoh selepas cuti seminggu abis...rasa malas menjalar kat dalam diri ini...