Saturday, March 16, 2013

semakin suntuk

bila bermula nya kelas pada selepas mid sem ini...maka tinggal lah beberapa bulan jer bersama mereka...selepas ini tiada lagi KAK YOUN..MYRA...REHAN...FYRA...dan lelain..*karang masukkan nama jadi kontroversi pulak*..













  • TIADA LAGI GELAK KETAWA MYRA..
  • TIADA LAGI CERITA DARI REHAN
  • TIADA LAGI NASIHAT DARI KAK YOUN..
  • TIADA LAGI GURAU SENDA BERSAMA MEREKA..
sepanjang 2 tahun untuk mengenali diri korang amat susah untuk aku serasi kan diri...tetapi pada masa sem 2 baru aku boleh serasi kan diri...dan aku harap sepanjang sem dari sem 2, 3 dan juga 4 ini akan bawa kenangan yang agak manis untuk kita semua...

kepada kak youn myra rehan n fyra korang yang terbaik yang ada diantara di ipoh selain kekawan di seremban...kenangan yang terjadi akan aku bawa sampai bila bila...

kepada korang halal kan makan minum aku...aku tak nak silaturahim yang terbina akan hacur macam tu jer...

good luck tok korang yang akan ke Latihan Industri...

doakan kejayaan aku yang masih di ipoh...