Wednesday, March 13, 2013

CYBER EYEWORKS

cyber??mesti korang tetanya tanya kan...so nie lah benda yer...

tu lah dy...

cermin mata aku yang aku tunggu tunggu....

hari sabtu petang pas balik tu pegi lah ambik dy nie...kesian dy lama dah tunggu aku...kuikuikuikuik *ayat poyo jer*...

aku buat kat focus point..klu korang perasan kat bawah tu ada tulis "No fakes. Only original" tu lah trademark focus point...

so memang akan bawak ke ipoh..siap ngan bekas bekas dy sekali...spek aku nie ada dual function...siap ada sunglass dy sekali...

sekarang no more picture tengah pakai spek...coming soon maybe...aper aper hal akan di update kemudian...

cermin mata aku nie cermin dia cermin transition..so harga agak mahal... klu pki cermin biasa...aper itu transition? cermin tu akan gelap bila berada di tengah panas...dan bila berada didalam bagunan cermin akan kembali kepada asal...aper yang menyebabkan cermin tu gelap?sinaran UV yang agak kuat akan mejaga mata si pengguna untuk lebih selesa...