Sunday, April 15, 2012

tragedi

ari nie tak keluar g memana pon..
sebab ader sowang member tu keje..so paah kaki lah kejap..

td dlm pkl 9.30 td kitarang keluar..
g minum jap..
maklum lah dlm kitarang nie jenis kena minum air batu..
dan memandang kan umah member kawan aku nie tak minum air batu..
so kena lah tahan nafsu sikit..
hehehehe

sebelum keluar tu kitarang kena mkn dulu..
almaklum lah aku nie diet..
so mkn cikit jer lah..
heheheh
D.I.E.T okkk
diet melampau..sampai ader member dorm aku pon jeles..

okk pas mkn kitarang g ronda ronda kejap..ngan helmet tak pki..
memang terbaikkk..
sebab kepala aku memang buat dari batu pon..

so blk tang ronda ronda tu..
kitarang singgah kedai jap..
aper lagi minum lah..

aku n rehan minum jer
ta nk mkn..sebab baru lps mkn...
kak youn jer yg mkn
roti telor...

so blk tang ronda ronda tu..
dok baring baring kejap..
n pastu aku dah dok mengahdap lappy..
aku duduk hujung katil..
kak youn nie duduk hujung katil belah dalam..
ntah mcm manaer..
papan yg support tu boleh pulak jatuh ke bawah..
huhuhuhuhuhuhuhuhu..
aku pon meloncat lah trn dri katil tu dulu..
selamat kan barang barang penting aku dulu yang ader kat atas katil tu..
mcm lappy..handphone..wallet.. jam..
then baru lah tlng kak youn nie btl kan balik...

tp memang kelakar giler kot
masa papan tu jatuh ke bawah..
hahahhaahhahhaahhaahhhahaahhaha

aku saja jer update...
heehee
dah tak ader keje..