Sunday, April 29, 2012

KTM Ipoh

ari jumaat ari tu aku fyra myra n kak youn nk blk penang..
g umah kak youn lerr...

so kitaorang gerak lmbt tunggu fyra balik semua..
gerak dlm pkl 8
smpai jer medan gopeng boleh pulak tiket bas TAK ADA..
semua pulak tu....
huhuhu
sedih jap kat situ..

pastu kitaorang try naek keretapi (KTMB)
so ada tiket 4 orang jer g butterwerth
so ambik jer lah..

dlm masa nk g beli nie..
ada pulak hamba Allah nie wat muka kesian ngan kitaorang
dy ckp dy tak ada duet nk balik penang..
semua berbagai lah..

so member aku nie pakat pakat nk tlng dy..
hmmm...
masa nk tunggu keretapi yg kekonon pkl 2 pagi nie..
kitaorang lepak kat surau...

kenaper aku ckp kekonon...
sebab train tu memang akan lambat..
klu dah My comuter tu dah sedia maklum lambt apatah lagi keretapi yg lelama nie..
lagi mcm siput babi....

so dari pkl 2kitaaorang tunggu smpai lah pkl 4..
dah pkl 4 kitarang kena tunggu smpai pkl 5..
hehhehheh

bapak giler lama...
memang aku suka menunggu sesuatu benda yg blm smpai lagi..
so keretapi smpai jer kitaorang pon terus naek n cari tmpt duduk
boleh pulak nengok punyer nengok
tiket bln 5 daa..
ntah aper aper akak kaunter tiket nie...

so sepatot nyer kitaorang kena denda..
tp orng tu pon kesian kan kitaorang so lepas lah...
tp sebelum orang tu check tiket kitaorang..
orng tu nk kejut kan aku punyer lah payah..
TIDO MATI DAAA..
hehheeh
member aku ckp lama giler orng tu kejut kan aku...
hehehhee
padan muka...

so smpia penang dlm pkl 9 camtu..
then naek bas nk g umah kak youn..
smpai jer umah dy aku terus mandi..
tak larat kot melekit....
so pas mandi terus tdo...
heheheh
smpai dlm pkl 4 cam tu...

dah bgn semua..baring punyer baring..
tdo lagi....
haishh tak tah lah naper mengantok sgt aku semamalam..

so tu jer lah kisah kami..
heheheh

okk masa nk tunggu keretapi tu kitarang ada wat photoshot..
t aku masukkan gmbr tu ekk...