Tuesday, April 3, 2012

kenangan lama

semalam dlm pkl 7.28 p.m...
aku ngah ok memain ngan kaawan aku nie..dy suwuh aku belanja dy mcm bagai lah
aku tahu dyrang just memain...
ntah mcm maner handphone aku yg aku sayang nie..sony ericson...berbunyi lagu
'PERCAYA PADAKU'....dulu aku set lagu tu my 'abg' tapi bila kitarang dah tak ader aper aper aku still simpan nombor dy n aku tak ubah ringtone tu..
ntah mcm maner lagu tu keluar.
aku nengok tp aku tak angkat..
aku suwuh member aku si fyra tlng angkat kan..
then ntah aper tah dyrang dok ckp..
si fyra nie bg alasan aku mandi...
he he he he
padaal blm lg kot mandi...

aku terkejut giler masa dy telephone
sebab pas kitarang berpisah secara baik kitarang tak contact by phone tetapi
ari tu masa birthday dy ader lah aku wish tok dy....
sebab dy frenz list aku dlm fb..
he he he he he..

blh pulak pas dy call aku blh nanges...
huhuhu
come farah what happend to you actually??
pas tu dlm pkl baper tah si fyra n kak youn nie sibuk dok nanyer mcm maner dy blh call lah nak aper lah n so on.....
aku memang ngah kusut giler kot masa tu..
ciann aku..huhuhu...

smapai ari nie aku tak dpt lagi tahu kenape dy call aku....
huhuhuhuhu

okk sttel pasal mamat tu...\
hehehee